Please enable / Por favor activa JavaScript!
Por favor activa el Javascript![ ? ]

Cómo renovar los 120 días del período de gracia de Terminal  Cómo renovar los 120 días del período de gracia de Terminal

Valoración de éste post
4.5 / 5 de 25 votos

Puntos totales:

Enhorabuena!

4

El contenido de este artículo o información está sujeto a una licencia Creative Commons BY (CC-BY), puedes divulgar públicamente este contenido pero deberás hacer mención del autor: The Dude e indicar la dirección web de esta página: https://www.exabyteinformatica.com/tienda/foro/como-renovar-los-120-dias-del-periodo-de-gracia-de-terminal-t632-10.html

The content of this article or any related information is under the Creative Commons license BY, you can republish this content freely but you must mention the author of this article: The Dude and indicate the URL of this page: https://www.exabyteinformatica.com/tienda/foro/como-renovar-los-120-dias-del-periodo-de-gracia-de-terminal-t632-10.html

Bajo licencia de Creative Commons

Me autorespondo:

Efectivamente, era la carpeta completa a borrar. De nuevo, 120 dias.

No te pierdas el tema anterior: Virtualización de Windows 2012 Server en Vmware Player

Salta al siguiente tema: Distributed file system (DFS)

Quizás también te interese:

Puntos totales:

Enhorabuena!

1

Un favor, lo que se borra o elimina es el campo dentro de la carpeta GracePeriod tipo REG_BINARY o la carpeta completa GracePeriod y hay que hacerlo desde el servidor fisico o puede ser desde escritorio remoto con cuenta de administrador

Puntos totales:

Enhorabuena!

1

Saludos y muchas gracias. Como dato yo lo realice en Windows Multipoint Server 2012 y funcionó a las mil maravillas

Puntos totales:

Enhorabuena!

32

How to reset a 120-Day Terminal Server Timeout on a Windows 2008 server

Microsoft windows Server computers feature a far off computing device carrier known as Terminal services that allows for far flung customer computers to entry and run functions on the server as if the functions have been local to the customer computing device.
The Terminal features mannequin makes it possible for gadget administrators to centrally manipulate client-aspect applications, saving the time and expense required to in my opinion keep functions on a huge variety of workstations all the way through the community.
Figuring out even if or not to set up Terminal features is a choice that should still now not be taken flippantly, so testing the service might also take longer than the 120-day assessment duration protected with it. Fortunately, which you can extend the 120-day contrast duration.
Extend the Terminal services evaluation length on a windows Server 2008 computing device in order to complete pre-deployment checking out.

Usuario anónimo: SÍ (Los usuarios anónimos no pueden ver este contenido, por favor regístrate o identifícate).

Clica para registrarte o autenticarte
Navegando como usuario anónimo: NO
Step 1

Restart the windows Server 2008 desktop, and log in to a windows Server 2008 computer Administrator account. Click on "Start," and choose the "Search" box. Enter "%WINDIR%\system32\lserver" within the "Search" box, and press "Enter." The "Lserver" window will be shown.

Step 2

Right-click on the "TSLIC.edb" file, and click on "Rename" in the menu that looks. Enter "tslic.old" within the name field, press "Enter" after which reboot the computing device.

Step 3

Boot a home windows client laptop that has been used to hook up with the windows Server 2008 Terminal features laptop, and log in using an Administrator account. Click on "Start," opt for "Run" or Search," enter "regedit" and press "Enter."

Step 4

Opt for the "HKEY_LOCAL_MACHINE" folder in the "Registry Editor" window that seems, and then navigate to the "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\Microsoft\MSLicensing" folder.

Step 5

Discover the "CAL TS" keys located within the correct panel. Right-click on each and every "CAL TS" key, and choose "Delete" within the drop-down menu. Click on the red "X" in the upper appropriate nook of the "Registry Editor" window to shut the "Registry Editor." Restart the home windows customer computer.

That’s all, you’ll now have 120 extra days of free license! :wohow:

Si has encontrado información útil en Exaforo, ayúdanos a seguir creciendo. Muchas gracias por confiar en nosotros!

Puntos totales:

Enhorabuena!

0

Hola buen dia, tengo el mismo problema elimine una vez la carpeta graceperiod, pero ahora no le puedo dar permisos al administrador para posterior eliminar la carpeta de registro, que puedo hacer? todavia no vencen los 120 dias. Gracias :)

Tengo server 2012 R2.

Puntos totales:

Enhorabuena!

0

Buenos días:

Estoy como usuario administrador en un Windows Server 2008 R2 y cuando trato de cambiar los permisos a la entrada GracePeriod me dice:

Unable to save permission changes on GracePeriod.
Access is denied.

¿Qué puedo hacer en este caso?

Anterior

Volver a Windows Server